شرح مختصر : اغلب مردم و حتی شرکت های تجاری فکر می کنند که پدیده برندینگ ، یک پدیده جدید و مدرن است ، در اواخر سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ عنوان برندینگ نه تنها برای کمپانی ها و محصولات آنها به گسترش یافت بلکه این پدیده به شهرداری ها ، دانشگاه ها ، سازمان های غیرانتقاعی و حتی افراد نیز کشیده .
نمونه کامل سوالات استخدامی با پاسخنامه
پیش بینی دقیق خواص مکانیکی فولاد AISI4140 به کمک روش غیرمخرب فراصوتی
دانلود طرح توجيهي گاو آهن برگردان دار
دانلود مقاله موتورهای هیدروژنی